Witamy w ParterPiętro.pl | Moje ulubione produkty

Sklep Internetowy „parterpietro.pl” działający pod adresem www.parterpietro.pl, prowadzony jest przez firmę „Zygmunt Czochara Pracownia Florystyczna” z siedzibą w Woli Raniżowskiej. Firma „Zygmunt Czochara Pracownia Florystyczna” została wpisana do Ewidencji działalności gospodarczej przez Urząd Miasta i Gminy Kolbuszowa, ul. Obrońców Pokoju 21

NIP: 8141030562 , REGON: 691720549

Niniejszy sklep prowadzi sprzedaż detaliczną za pośrednictwem sieci Internet. Sprzedaż realizowana jest w formie umowy zawieranej drogą elektroniczną na odległość pomiędzy Konsumentem (Klientem), a Przedsiębiorcą (Sklepem internetowym parterpietro.pl). Zamówienia przyjmowane są także telefonicznie od poniedziałku do piątku w godzinach 09:00-18:00 pod numerem telefonu 660-045-484, 792-632-601 lub poprzez e-mail: sklep@parterpietro.pl

Wszystkie produkty oferowane na stronie internetowej www.parterpietro.pl są nowe, wolne od wad fizycznych i prawnych oraz zostały wprowadzone legalnie na rynek polski. Wszelkie prawa do marek oraz znaków towarowych prezentowanych na stronie www.parterpietro.pl należą do ich właścicieli i objęte są ochroną wynikającą z przepisów polskiego oraz międzynarodowego prawa.

Prawa i obowiązki stron wynikające z zawartej umowy uregulowane są w Ustawie z dnia 23 kwietnia 1964r Kodeks Cywilny (Dz. U. z 1964r. nr 16, poz. 93 z późniejszymi zamianami) oraz w Ustawie  o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 r.

Umowa sprzedaży towarów zawierana jest zgodnie z prawem polskim i w języku polskim.

Nie zezwala się na wykorzystanie znaków handlowych, loga lub innych informacji, będących własnością firmy PARTER PIĘTRO (zdjęć, obrazków, tekstów, budowy, układu i kształtu stron) bez uprzedniego pisemnego zezwolenia.

Aby prawidłowe korzystanie z serwisu było możliwe Klient powinien korzystać z przeglądarek internetowych: Internet Explorer wersja przynajmniej 7.0, Mozilla Firefox, Chrome, Opera, mieć włączoną obsługę Java Script oraz plików cookies.

 ZAMÓWIENIE

Składając zamówienie, klient zawiera umowę sprzedaży zamawianych towarów ze sklepem PARTERPIETRO.PL. Zamówienia można składać drogą internetową (elektronicznie) poprzez wypełnienie formularza zamówienia zlokalizowanego na stronie www.parterpietro.pl przez 24h i 7 dni w tygodniu, jak również przez e-mail sklep@parterpietro.pl lub telefonicznie pod numerem telefonu 660-045-484, 792-632-601 w godzinach od 09:00 do 18:00 od poniedziałku do piątku. Aby otrzymać fakturę VAT, należy odnotować o tym wzmiankę.

 

PRZYJĘCIE ZAMÓWIENIA

1.Zamówienia za pośrednictwem Sklepu internetowego parterpietro.pl można składać 24h na dobę przez cały rok, jednak przyjęcie zamówienia do realizacji odbywa się w dni robocze w godz. od 9.00 do 18.00.

2.W przypadku płatności przelewem  – przyjęcie zamówienia do realizacji następuje po zaksięgowaniu wpłaty na koncie.

3.W przypadku płatności PayU liczy się od pierwszego dnia roboczego po zmianie statusu płatności na „zakończona”. Autoryzacja płatności w tym systemie trwa zazwyczaj od kilku minut do godziny.

4.W przypadku zamówień płatnych przy odbiorze – przyjęcie zamówienia do realizacji następuje po otrzymaniu potwierdzenia zamówienia.

5.Jeżeli Sprzedawca nie otrzyma potwierdzeń o których mowa powyżej w terminie 7 dni, uznaje się iż Klient zrezygnował z zamówienia a tym samym umowa sprzedaży nie została zawarta. Z chwilą przyjęcia zamówienia do realizacji pomiędzy Klientem a Sprzedawcą zostaje zawarta umowa sprzedaży.

 

CZAS REALIZACJI ZAMÓWIENIA

1.Wysyłki realizowane są w dni robocze, od 9:00 – 14:00:

  • jeżeli produkt jest dostępny w magazynie czas realizacji zamówienia wynosi do 24 h lub 1-3 dni roboczych  (w wyjątkowych sytuacjach 1-5 lub 1-14 dni roboczych);
  • jeśli produkt nie jest dostępny na magazynie czas realizacji zamówienia wynosi do 30 dni roboczych.

2.W przypadku, gdy realizacja zamówienia nie będzie możliwa w podanym terminie, Klient otrzyma stosowną informację oraz zostanie poproszony o podjęcie decyzji dotyczącej dalszego postępowania.

3.W przypadku niedostępności części towarów objętych zamówieniem, Klient jest o tym niezwłocznie informowany. Klient decyduje czy zamówienie ma być zrealizowane częściowo, w całości w następnym terminie czy też całkowicie anulowane.

4.Czas dostawy dla wysyłek realizowanych za pośrednictwem firmy kurierskiej DHL to zazwyczaj jeden dzień.

5.Podane terminy uwzględniają tylko dni robocze.

CENY PRODUKTÓW

Każdy z produktów oznaczony jest ceną, które są podane w polskich złotych (PLN) oraz są cenami brutto, czyli zawierają podatek od towarów i usług (VAT). Cena nie obejmuje kosztów transportu i dostawy Towarów.

Sprzedawca zastrzega sobie możliwość do zmian cen oraz dodawania lub usuwania produktów znajdujących się w ofercie sklepu, jak również wprowadzania i odwoływania akcji promocyjnych i programów lojalnościowych. Wprowadzenie powyższych zmian nie wpływa na dotychczas zawarte przez Klientów umowy sprzedaży produktów.

FORMY PŁATNOŚCI

Za zamówione towary Klient może zapłacić wybierając jedną z poniższych form płatności:

  • zwykły przelew bankowy na konto firmy. Dane do przelewu:
    Zygmunt Czochara Pracownia Florystyczna
    36-125 Wola Raniżowska 464
    nr konta PKO S.A. o/Rzeszów:  81 1020 4405 0000 2702 0622 1891
    W tytule przelewu należy wpisać nr ID zamówienia, który Klient dostaje drogą mailową w potwierdzeniu zakupu;
  • przelew online za pośrednictwem systemu PayU
  • płatność kartą płatniczą
  • płatność przy odbiorze (należność pobiera kurier);
  • płatność gotówką w biurze handlowym .

 

KOSZT DOSTAWY

Na terenie Polski towar wysyłany jest za pośrednictwem firmy kurierskiej DHL.

Koszt dostawy:

  • 16.00 zł – w przypadku płatności przy odbiorze („za pobraniem”)
  • 14.00 zł – w przypadku płatności przelewem (przedpłata)
  • 0 zł – w przypadku zakupów od 299 zł.

REKLAMACJE

Odsyłany towar powinien być czysty i higienicznie bezpieczny. W przeciwnym razie zastrzegamy sobie prawo do odmówienia przyjęcia reklamacji.

  1. Reklamację można zgłosić następująco:
    1. I sposób: Klient wysyła zdjęcia uszkodzonego produktu na adres: sklep@parterpietro.pl
      Po otrzymaniu wiadomości, podejmowane są dalsze decyzje.
    2. II sposób: Klient odsyła produkt.
      Podstawą jej przyjęcia jest odesłanie produktu z załączonym dowodem zakupu oraz zgłoszeniem reklamacyjnym zawierającym dokładny opis uszkodzeń. Reklamacja zostanie rozpatrzona w ciągu 14 dni roboczych od daty dostarczenia. Reklamowany produkt należy odesłać na adres: PARTER PIĘTRO, 36-125 Wola Raniżowska 464 . Sklep nie przyjmuje żadnych przesyłek odsyłanych za pobraniem.
  2. Reklamacji podlegają wyłącznie wady ukryte powstałe z winy producenta.
  3. W przypadku gdy reklamacja została uznana klient ma prawo do:
  • złożenia oświadczenia o obniżeniu ceny wadliwego produktu. Obniżka uzależniona jest od rodzaju wady produktu.
  • zwrotu równowartości ceny produktu wg. dowodu zakupu,
  • wymiany produktu na taki sam wolny od wad,

Podstaw reklamacji nie stanowią różnice w gamie kolorystycznej między faktycznym wyglądem towarów, a towarem prezentowanym na zdjęciach. Zdjęcia produktów mają charakter poglądowy, a różnice mogą wynikać z innych ustawień czy parametrów monitora Klienta.

Reklamacje dotyczące uszkodzeń mechanicznych powstałych podczas transportu będą rozpatrywane tylko po sporządzeniu protokołu szkody w obecności kuriera. W takim przypadku Klient powinien odmówić przyjęcia uszkodzonej przesyłki.

Odpowiedzialność za sprawne działanie sprzedanego produktu leży po stronie Sprzedającego przez okres 2 lat, pod warunkiem, że produkt nie został uszkodzony przez Kupującego, np. przez niewłaściwe posługiwanie się nim, nieodpowiednie czyszczenie, etc

ZWROT

W ciągu 14 dni od dnia odebrania przesyłki klient może zrezygnować z kupionego w sklepie parterpietro.pl towaru bez podawania przyczyny. W tym celu należy przesłać mailowo lub listownie oświadczenie o rezygnacji z zakupu. W przypadku odstąpienia od umowy klient jest zobowiązany do odesłania na adres sklepu zakupionych nieużywanych produktów w oryginalnym opakowaniu wraz z odpowiednim oświadczeniem i dołączonym oryginalnym dowodem zakupu (paragon fiskalny lub faktura VAT). Zwracany towar nie może nosić śladów użytkowania i powinien być w oryginalnym opakowaniu z wszelkimi naklejkami, kodami kreskowymi i tym podobnymi elementami identyfikującymi towar. Towar zwracany należy dodatkowo zapakować w zewnętrzne opakowanie w sposób umożliwiający bezpieczny transport. Produkt ten zostanie opatrzony szczegółowej analizie. Należność za zwrócony produkt klient otrzyma przelewem na wskazany w oświadczeniu numer rachunku bankowego w przeciągu 7 dni roboczych od momentu otrzymania zwróconego produktu.

OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH

Dane osobowe Klientów, umieszczone w bazie danych sklepu prowadzonego przez Sprzedawcę są przetwarzane wyłącznie dla jego potrzeb, w tym celem realizacji założonych zamówień i nie są oraz nie będą udostępniane innym podmiotom. Dane te są gromadzone z należytą starannością i odpowiednio chronione przed dostępem do nich przez osoby do tego nieupoważnione, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 1997r. nr 133 poz. 883). Klient ma prawo wglądu do swoich danych osobowych oraz ich zmiany, a także żądania zaprzestania ich wykorzystywania przez Sprzedawcę i usunięcia.

Składając zamówienie, Klient świadomie zgadza się na przetwarzanie i wykorzystywanie jego danych osobowych w celu realizacji zamówienia. Dane te nie są przetwarzane ani wykorzystywane w żadnym innym celu.

 

POSTANOWIENIA KOŃCOWE

Niniejszy regulamin jest częścią treści zawieranej przez Sprzedawcę oraz Klienta umowy sprzedaży. Treść regulaminu jest dla stron obowiązująca zgodnie z brzmieniem z momentu złożenia przez Klienta zamówienia. Towary prezentowane na stronach sklepu www.parterpietro.pl nie stanowią oferty w myśl Kodeksu Cywilnego.

Wszystkie nazwy handlowe, nazwy produktów, nazwy firm i ich logotypy użyte na stronie sklepu www.parterpietro.pl należą do ich właścicieli i są używane wyłącznie w celach identyfikacyjnych. Mogą być one zastrzeżonymi znakami towarowymi. Wszystkie materiały, opisy i zdjęcia prezentowane na stronach sklepu www.parterpietro.pl użyte są w celach informacyjnych. Zawartość witryny (teksty, obrazki, grafiki) oraz wszystkie jej fragmenty stanowią własność Sprzedawcy, producentów, dostawców lub podmiotów współpracujących.

Niniejszy Regulamin obowiązuje od 1.02.2017 r.

 

 

 

 

 

Updating…
  • Brak produktów w koszyku.